Ćwiczenia na ławeczce na brzuch

Pobierz

Dłońmi chwyć się za krawędzie ławki.. Ćwiczenia na mięśnie brzucha, jakie dla Ciebie przygotowaliśmy wykonasz na podłodze.. Wczoraj trening już się udało zrobić: Rozgrzewka 10 min A. Przysiad ze sztanga na .4 days ago1 day agoMay 28, 2022ćwiczenia na brzuch na ławeczce.. Ćwiczenie z wykorzystaniem ławki nie powinno przynieść zbyt dużych kłopotów.. WTOREK: barki(10seri po 10powturzen) brzuch HANTLE(lekkie cwiczenia na bicepsa wzmocnienie przedramienia) SRODA: BICEPS(8serii+4serie+2serie) brzuch .3 days ago W leżeniu na brzuchu na ławeczce płaskiej dłonie połóż na karku, nogi zablokuj o drążek.Wszystko na temat: ćwiczenia na ławeczce.. Pamiętaj, aby cofnąć łopatki i napiąć mięśnie klatki piersiowej.Ćwiczenia na ławeczce: unoszenie nóg z hantlą w leżeniu na plecach Połóż się na ławeczce na brzuchu.. Wytrzymaj 5 sekund i powróć do pozycji początkowej.. Sortuj wg: szacunów daty trafności wyszukiwania.. By do tego dojść kładziemy się na ławeczce, całe plecy wraz z łopatkami i biodrami oparte o ławkę.To ćwiczenie na ławeczce to ćwiczenie angażujące głównie mięśnie skośne brzucha.. Zastosowana ławeczka skośna powinna mieć w dolnej części drążek blokujący nogi, najlepiej przesuwany.. Ćwicz przez 1 minutę, a w drugiej serii wydłuż czas unieruchomienia w górze do 10 sekund.. Wyprostuj ręce w pionie, przybliżając hantle do siebie..

Trening brzucha na rzeźbę.

Trzymając hantelki w obu wyprostowanych rękach, należy ugiąć ręce do kąta prostego w stawie łokciowym, trzymając łokcie przy ciele.. KANAŁ - Daniel Ortega (motywacja, life style, biznes, porady życi.Pięknie zarysowane mięśnie skośne oraz delikatnie umięśniony brzuch.. Unoszenie uchwytu wyciągu dolnego po skosie w górę nad głowę 3 x 15-20.. Sztangielka powinna być cały czas w pozycji pionowej.W drodze powrotnej wykonaj wydech.. Podczas tego ćwiczenia również bardzo mocno zaangażujesz do pracy proste mięśnie brzucha.. Nogi powinny być w górze, stabilnie oparte na drążku.. Nogi blokujemy za pomocą drążka.Plan treningowy: Unoszenie nóg w zwisie na drążku 3 x 10-12.. Jeśli Twoim celem jest wyrzeźbić brzuch, dieta oraz treningi cardio odgrywają tutaj kluczową rolę.Ćwiczeniem idealnym na biceps będzie uginanie ramion chwytem młotkowym.. Należy położyć się na ławce w pozycji bocznej (na boku), tak aby od pasa w dół ciało przylegało do ławki.. Ręce warto skrzyżować na klatce piersiowej, bądź założyć za głowę tak, by nie utrudniały wykonywania ćwiczeń.Jun 3, 2022Sep 7, 2021Mar 24, 20222 days ago3 days agoUnieś lekko tułów, tak aby oderwać plecy od ławeczki.. Wygnij plecy w lekki łuk i ustaw stopy płasko na podłodze.. Czytaj więcej o ćwiczenia na ławeczce na WP abcZdrowie.We wtorek miał być trening, nie było możliwości więc zrobiłam 4 ćwiczenia w obwodach (3 obwody) (przysiady z wyskokiem podskoki z nogami do kolan siad i wyskok, skręty tułowia ze skłonem do kostki..

Unoszenie tułowia na ławeczce ze skosem ujemnym.

Siedząc na ławeczce, należy oprzeć się, pamiętając, by szyja i plecy przylegały do oparcia.. Zegnij nogi w kolanach, unosząc hantlę do góry.. Połóż się na ławce w taki sposób, by plecy i biodra dotykały powierzchni ławeczki do brzuszków.. Podudzia znajdują się poza ławką.. Jak obierzemy dobrą pozycję wyjściową, to później wszystko pójdzie już płynnie.. Gdy dojdziesz do kąta prostego, zatrzymaj na ułamek sekundy.Jan 3, 2022Jul 6, 2021Oct 18, 2021Nie Zapomnij ZA SUBSKRYBOWAĆ!. Między stopami umieść hantlę.. Ponadto wzmacnia tłocznie brzuszną.. Kółko 3 x max.. Weź po 1 hantli do każdej dłoni.. Stopy umieść pod wałkami.Krok drugi - Skręty tułowia.. Niech Cię to nie zwiedzie, ponieważ ćwiczenia są intensywne i poczujesz je na 100%.Pracuje także przy odpowiednim ułożeniu żeber i miednicy..


wave

Komentarze

Brak komentarzy.
Regulamin | Kontakt